torsdag 7 maj 2015

Vi går mot ljusare tider..

Vi går mot ljusare tider och tack gode gud för de.
För nu är orken o energin snart helt slut.
Känns som om jag gått på tomgång länge och nu är bränslet slut .
Kanske är de mörkret, kanske är det tabletterna eller kanske
Är de så att man längtar efter någon ;)
Nu har jag iaf en del planer för att ge tillvaron lite bling bling ;)
Lite sol o värme kommer göra susen .
Och mina solstrålar där hemma gör den gråa vardagen lite ljusare också såklart :)
Nu ska bara ork och lust komma tillbaka.
Saker är såklart roliga nu med men vart är sistq lilla gnistan som gör de
Roligt på riktigt. Det där lilla extra .
Jag har tappat de, men jag hittar det snart .
Hur många ställen finns de att leta på liksom ;)
Jag går för att hitta mig själv, skulle ni se mig innan jag kommer tillbaka så
Håll mig kvar ;)

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar